Te vagy te, én vagyok én, ki a hülye te vagy én?

2015.01.26. 13:26 - Fricsek

Miközben a fogkrémek összetevőjét tanulmányoztam, észrevettem, hogy egy lány nagyon méreget, oda-odanéz, aztán végül meg is szólított.

- Figyelj, te nem véletlenül a Kriszta húga vagy, aki ide járt az x suliba és itt laktok az y utcában, a középiskolában két évfolyammal alattam jártál.
- Nem, biztosan csak hasonlítok rá. Én nem idevalósi vagyok, és nincs Krisztina húgom..
A lány továbbra is kitartóan vizslat, majd ennyit válaszol: Deeee, biztosan te vagy!

Ebből csak annyi a tanulság, hogy van, aki sosem fogja meghallani, amit mondasz és ragaszkodik a saját hiedelmeihez, bármennyire is ellentmondanak a valóságnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://fridabogi.blog.hu/api/trackback/id/tr937110641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása